reklama

Ďakujem za 1701

Ďakujem Vám všetkým 1701 obyčajným ľuďom, ktorí ste mi vyjadrili dôveru. Vážim si to. Hoci nie som známou tvárou z billboardov ani obrazoviek, dôverovali ste mi a ja Vám za to ďakujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera najskôr prichádzali nelichotivé správy. Najskôr sa moja drahá ženuška od jej mamy dozvedela, že v ich obvode ma volili len traja. Potom po polnoci prišla moja mama z jednej z topoľčianskych volebných komisií a povedala, že u nich som nemal ani jeden hlas. Priznám sa, bol som smutný a uvedomil som si, že hoci som pripravený nedostať sa do parlamentu, na potupnú prehru pripravený nie som.

Postupne som to však musel nechať tak a premýšľať aj o tejto možnosti, potláčať pani pýchu, ktorá sa proti tomu tak búrila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O cca 5.30 ráno som dostal sms od Braňa Škripeka o tom, že bol prekrúžkovaný. Nahlodaná pýcha sa ozvala znovu, pridala sa žiarlivosť a musel som ich rozumom premáhať a žičiť Braňovi, charakternému človeku toto neľahké povolanie, cestu, na ktorú sa dostal. Uvedomil som si tiež, že je na to zďaleka lepšie pripravený ako ja, že mám ešte dosť času. A že týmto charakterným ľuďom chcem a môžem pomáhať v nastupujúcich neľahkých časoch.

A tak chcem teraz už len veľmi pekne poďakovať, že ste toľkí verili mne, obyčajnému človeku, kresťanovi, Tomášovi Kováčikovi. Vážim si to.

A hoci nás čaká ťažké obdobie, dôverujme, že sa Pán postará. Snažme sa meniť svet okolo nás k lepšiemu, podržme dvere susedovi, odnesme babke nákup, pomôžme mamičke nastúpiť s kočíkom do autobusu... Meňme svet zo svojho okolia. Zdola až hore.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

TOMÁŠ

Tomáš Kováčik

Tomáš Kováčik

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  2x

postupne ma skvelí ľudia navôkol priviedli k rozhodnutiu snažiť sa meniť veci k lepšiemu, nezostávať pasívny, bojovať za dobré veci, pomáhať ľuďom čo najviac to ide Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu