Dobrá vec zo SMERu alebo...

Autor: Tomáš Kováčik | 17.8.2012 o 18:00 | Karma článku: 6,22 | Prečítané:  223x

Pani Zmajkovičová (SMER) ohlásila, že chcú zlikvidovať billboardy pri cestách. Najskôr som sa potešil, pretože je fakt, že reklamy okolo ciest máme viac ako dosť. A naviac sa na nej občas zobrazujú kadejaké prasačiny, proti ktorým niet opatrenia. No potom moju upodozrievavú dušu napadlo, či nejde o ...

... likvidáciu politickej konkurencie. Predsalen, billboardy sú pred voľbami jedným z hlavných odkazovačov "posolstiev" politikov smerom k voličom. Veď iste si každý živo spomenieme, ako blahodarne z nich pôsobili tie praznáme istoty. Tak dobre sa to čítalo... (horšie už bolo čítanie reality pre tých, ktorí sa nad nimi aj zamysleli a zamýšľajú, ale to je iný príbeh)

Takže trochu tej konšpirácie [TOTO JE AUTOROVA FIKCIA, PRÍPADNÁ PODOBNOSŤ S REALITOU JE ČISTO NÁHODNÁ] :

V SMERe sme si spočítali, že likvidovanie ekonomiky a úrovne života ľudí spolu so zbavovaním sa miliárd eur v prospech nezodpovedných štátov v mene budovania novej socialistickej európskej zjednotenej vlasti bez dopadu na naše percentá nebude trvať večne. Róbert Fico s jeho charizmou v politike tiež nebude navždy (začína toho mať dosť a premýšľa sa upratať na prezidentské kreslo), tak sa treba pripraviť.

Treba upevniť štátostranu, jej obraz v očiach málopremýšľajúceho obyvateľstva, nenechať ho kaziť médiami či konkurenciou a nenávistníkmi, ktorí by (ako v minulosti) na billboard mohli dať trebárs aj pána súdruha predsedu ako zbojníka či inú krásnu hnusnú karikatúru s pravdivým hanlivým textom. Tak hor sa do práce!

Obmedziť médiá sa nedá len tak ľahko, majú pomerne silné postavenie. Skúsili sme to raz cez zákon o uverejňovaní opráv a nepridalo nám to na percentách, ani tie médiá sa veľmi nezľakli, len do nás búšili a búšili. Preto treba zvoliť salámovú metódu. Začneme billboardami - vyhovoríme sa na ich ohyzdnosť, zakrývanie krás našej hrdej vlasti, pribalíme bezpečnosť na cestách (pozn. konšpirátora: je pravda, že pútačov máme viac ako dosť a samé nenažrané reklamné spoločnosti si môžu za to, že ľudia nebudú stáť za nimi, ale pridajú sa ku kritike). Takto cca rok pred voľbami dosiahneme zlikvidovanie všetkých vonkajších reklamných plôch. Už sa z nich nebudú usmievať modrí, zelení, oranžoví ani žltí konkurenti, aby nebodaj ľuďom pripomenuli posledné štyri roky nášho bačovania! Dosť, že si ho ľudia budú vidieť v peňaženkách. O našu hrdú červenú sa báť nemusíme, budú predsa o nás písať a vysielať každý deň!

KONIEC KONŠPIRÁCIE

Snažím sa v ľuďoch vidieť stále to dobré, aj keď iní už bijú na poplach a dávajú od nich ruky preč. Vždy sa snažím pýtať, ako to ten druhý myslel, nech mi to vysvetlí, pretože som si už X-krát overil, že môj pohľad na vec nie je ten jediný správny, že mi občas chýba nejaký ten kamienok do mozaiky, ktorý však dokáže mnohé ukázať v úplne opačnom svetle. A práve preto dúfam, že motiváciou p. Zmajkovičovej je naozaj túžba po bezpečnosti a krásach Slovenska a nie moja konšpirácia :)

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Velez-Zuzulová šla skvelo a skončila druhá, Vlhová klesla na siedme miesto

Američanka Shiffrinová predbehla Slovenku s jasným náskokom.

KOMENTÁRE

Smer je v jednoSmerke. Ako Mečiarov valec či kôl v plote

Fico sa k realite postavil chrbtom. Zahral sa na kôl v plote.


Už ste čítali?