reklama

Kuffa - Mám rád homosexuálov

Divný nadpis? Ale ba, toto Kuffa naozaj povedal. Viackrát. Len to v diskurze nepočuť, treba to vystrihnúť, lebo to nepasuje do ťaženia proti človeku, ktorý zmenil nejeden život z pekla v poznanie lásky. Ale posúď čitateľ manipuláciu, aj tvrdé slová kňaza sám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (117)
Kuffa v akcii
Kuffa v akcii 

Farára zo Žakoviec internet križuje za úprimné, nepripravované odpovede na náročné otázky. Jasne v nich odlišuje zranených homosexuálov a homolobistov snažiacich sa prekrútiť realitu a zákony. Jeho kritikom by stačilo počúvať, čo hovorí a nevkladať mu slová či skrytý význam do úst. Že páni Hríb, Ondrášik a ďalší.

Keďže si farára Kuffu vážim ako chlapa na správnom mieste ochotného obetovať sa až na kosť pre druhého, nedá mi nereagovať na lživé, domýšľavé a pravdu prekrúcajúce obvinenia. Prepis toho, čo Kuffa naozaj povedal a koľkokrát smerom k homosexuálom vyslovil "mám ich rád" nájdete dolu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán šéfredaktor Hríb:
"[Kuffa] povedal, že niektorí homosexuáli sú masoví vrahovia, ktorí páchajú genocídu národa, " – pán Hríb, neskrývajte sa za slovíčko "niektorí". A povedzte narovinu, že tieto tvrdé slová Kuffa vyslovil o tých, ktorí chcú realitu, zákony aj Cirkev prispôsobiť svojim nezriadeným chúťkam. Nepasuje, že niekoľkokrát povedal, že má rád homosexuálov? Blbé... Kuffa nepoužil náš politicky korektný jazyk, jeho slová sú tvrdé, ale nie prvovýznamové. Myslím, že nikto normálny si za nimi nepredstaví homo-cvoka s bombou či samopalom vraždiaceho národ slovenský, ale bude premýšľať, čo tým chcel povedať. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"...keď Marián Kuffa s istou úľavou konštatuje, že obyčajní homosexuáli vyhynú sami, takže „netreba nič“. My na Slovensku teda chceme, aby títo ľudia vyhynuli? A čo by bolo „treba“, ak by náhodou sami nevyhynuli, pán farár?" -- nie pán šéfredaktor, nevkladajte do úst kňaza svoje myšlienky. Neprekrúcajte viacvýznamové nepripravované vyjadrenia, v ktorých Kuffa trochu nemotorne ako to len on vie, odboku konštatuje, že homosexuálnym spôsobom života nevznikajú deti. A teda homosexuáli sa nebudú reprodukovať, t.j. vyhynú, zomrú bez zanechania potomstva. Nič viac, nič menej. Konštatuje fakt. Iste, vždy medzi nami budú homosexuáli. Ale nebudú rodiť, lebo zo styku muž-muž či žena-žena dieťa nevzíde. Či sa vám naozaj zdá, že chce ich vyhladenie človek, ktorý o nich hovorí, že ich má rád, že ich má v obývačke? 
Záverom k tomu, ako ďaleko ste až zašli - vo vašej "čo by bolo treba" vete ste zabudli použiť už len zmienku o slovakštáte... Bola by dokonalá. Tak smutne. Vážne. A prvoplánovo. :((

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Ondrášik,
Vy ste s umom postrihali toho Kuffu :o) Fakt, klobúk dolu. Chvíľu som musel premýšľať, že sme asi počúvali odlišné rozhovory. Nakoniec som ale so zármutkom zistil, kde je problém. Stačilo doplniť Váš "prepis" o pár drobností, ktoré ste vynechali. Viď dolu.

Zastavím sa ale ešte pri nasledovnom:
"...ste dnes veľkú časť populácie (vrátane mňa a môjho partnera) označili za masového vraha, za niečo diabolské, za súčasť genocídy." – pán Ondrášik, Braňo. Kuffa neoznačil za masového vraha Vás. Hovoril o mužoch s nezriadenými chúťkami, ktorí sa už nabažili žien a presedlali na chlapov. Tam sa vidíte? Myslím, že nie. Alebo sa vidíte v tých, ktorí chcú prekrúcať zákony, realitu, nebodaj Cirkev? (tú Cirkev, ktorá hovorí o pristupovaní k homosexuálom s jemnocitom a úctou?) Ja verím Vašim úprimným túžbam, no hovorme spolu, argumentujme, počúvajme sa, rešpektujme názor druhého.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Vezmite si do ruky horiace kríže a vyžeňte nás. Dajte nás liečiť do koncentrákov. Už to ukončite.“ – Braňo, koľkokrát vám máme hovoriť, že vás máme v úcte ako každého človeka? Že sa postavíme pred vlak? Že vás máme radi. A viete prečo? Lebo STE, lebo existujete, lebo ste ľudia. To je základ. A preto vám patrí úcta ako každému človeku - bielemu, čiernemu, modrému, nenarodenému, postihnutému... Tak, ako to povedal Kuffa, máme vás radi. To ale neznamená, že vám nepovieme svoj názor a nebudeme chrániť hodnoty, ktoré sú nám drahé. 

Tomáš Kováčik

SKUTOČNÝ, trochu dlhší prepis Kuffových vyjadrení (malé písmo Braňo, veľké písmo doplnil Tomáš)

"BOLI TU Z MINISTERSTVA A SA MA PÝTALI: „VY STE VRAHOV A LESBY A GAYOV DALI DO JEDNEJ SKUPINY?“ JA SOM SA USMIAL: TA JA SOM ICH NEDAL, ALE KEĎ TO TAKTO HOVORÍTE, NIEKEDY BY SOM POVEDAL, ŽE SÚ EŠTE HORŠÍ NEŽ TÍ VRAHOVIA. (Z MINISTERSTVA)„PRE PÁNA JÁNA!“ TAK PROSÍM PEKNE, POZRITE. PRIMÁRNI, SEKUNDÁRNI. Primárni (gayovia) za to nemôžu, mám ich tu (UKÁŽE NA SVOJE SRDCE). PÝTAM SA JEJ: MÁTE VY VO SVOJEJ OBÝVAČKE LESBU. ALEBO MÁTE VY GAYA? JA ÁNO. MOJA OBÝVAČKA JE MOJA FARA. TAK KTO ICH MÁ NAOZAJ RÁD? VY O NICH PEKNE ROZPRÁVATE, ALE JA S NIMI ŽIJEM. MÁM ICH RÁD. Nikto pre to netrpí, že je lesba, gej. ALE TO SÚ PRIMÁRNI. To sú tí, ktorí sa chcú zmeniť, chcú sa napraviť, CHCÚ TO OPRAVIŤ, NEVEDIA TO ZROBIŤ. Horší sú tí sekundárni. ON NEVIE čo od rozkoše, on si už vyskúšal všetky ženy, teraz si chce vyskúšať mužov... ALE NIE TAK, ŽE SA MI BUDÚ VŠETCI POSMIEVAŤ. Tak si kúpia prokurátorov, sudcov a ešte aj psychiatrov a otočia to: nie ja som chorý, NIE JA MÁM CHORÉ ZMÝŠĽANIE, vy ste chorí. A to je to diabolské. A títo, keď takéto zväzky budeme (podporovať) tak to nie sú obyčajní vrahovia, ale ja hovorím, že to sú masoví vrahovia. To je genocída národa. Tí obyčajní homosexuáli vyhynú sami, NETREBA NIČ. NETREBA NIČ ROBIŤ, ONI VYHYNÚ SAMI. KEĎ TÁ ANOMÁLIA SA V PRÍRODE VYSKYTNE, HEJ, TAK DOBRE... JAKO TO VYHYNÚ SAMI. POZNÁM, SÚ TO KOĽKOKRÁT VEĽMI SKROMNÍ A DOBRÍ ĽUDIA. HORŠIE TÍ SEKUNDÁRNI, ŽE NEVIE ČO OD ROZKOŠE ROBIŤ. A ON SI NEPRISPôSOBÍ, ON SI ZÁKON PRISPôSOBÍ. A EŠTE AJ NÁBOŽENSTVO BY CHCEL PREKRÚTIŤ. A MAJÚ NERVY NA CIRKEV PRETO, LEBO CIRKEV SA NECHCE PREKRÚTIŤ. ZÁKON SI PREKRÚTILI, DOKTOROV SI KÚPILI A CIRKEV SI NEVEDIA KÚPIŤ. NO TAK JU ASPOŇ POŠPINÍME, KEĎ JU NEMôŽME ZABIŤ. NO TOTO JE PROBLÉM, TÍTO JA HOVORÍM, TOTO JE ŤAŽKÉ OHROZENIE NÁŠHO NÁRODA. PRETO NEMôŽME S NIMI SÚHLASIŤ, LEBO BY SOM SÚHLASIL SO SEBEVRAŽDOU NÁŠHO NÁRODA.

Tomáš Kováčik

Tomáš Kováčik

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  2x

postupne ma skvelí ľudia navôkol priviedli k rozhodnutiu snažiť sa meniť veci k lepšiemu, nezostávať pasívny, bojovať za dobré veci, pomáhať ľuďom čo najviac to ide Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu